Die 10 Snapchat Regeln

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Warum Snapchat dein Leben besser macht: Die Frage: „Hast du WhatsApp“ beantworte ich demnächst mit einem ausgestreckten Mittelfinger. Wenn du kein Snapchat hast bist du raus ausm Game. Ihr könnt euch gerne weiter Buchstaben hin und her schicken, ich währenddessen schicke bekrakelte 10 sekündige Videos in schlechter Quali and die Leute die cool sind.

Liebe „Whatsapper“ (incl.MC Fitti),

damit ihr euch nicht angegriffen fühlt, weil ihr nicht wisst wovon ich rede: Snapchat ist eine App für euer Smartphone mit der ihr euch Bilder und Videos schicken könnt. Geil ist: Alles was man verschickt kann vom Empfänger nur max. 10 Sekunden angeguckt werden und das auch nur 1mal am Stück. Danach ist es gelöscht – Nie mehr abrufbar.

Pimmelbildchen und Tittenvideos

Abgesehen davon, dass ihr mit der App unbekümmert Pimmelbildchen und Tittenvideos wahllos in die Runde schicken könnt, ohne dass jemand danach ein Beweis für euren Unfug hat, bzw. die Videos danach in irgendwelchen Foren auftauchen, befreit euch Snapchat vom jeglichen digitalen Fussabdruck.

Dank Snapchat brauche ich mir keine Gedanken machen wie behindert ich mich benehme oder wie schlecht meine Videos sind die ich Homies schicke. Die Videoquali ist eh so kacke, dass man kaum was erkennen kann und weg sind sie später eh wieder. Also egal !

me_snapchat

Let’s get behindert

Mittlerweile schicke ich einfache Fragen die ich sonst per Rechtschreibfehler vertextet habe einfach per Video und mache dabei ein komisches Gesicht, voll lustig wa? Oder ich filme einfach random in die Gegend und male ein Penis auf das Videos. Jeder Snapchat ist wie ein kleines Paket zu Weihnachten – Öffnen, freuen, vergessen oder für immer im Herzen behalten.

Und damit ihr zum Start nicht vollkommen daneben liegt , hier 10 Snapchat Regeln die ihr unter allen Umständen verfolgen müsst.

Die 10 Snapchat Regeln:

1. Let’s get behindert. Hol deine peinlichsten Moves und Fressen vor die Kamera.

2. Je peinlicher die Geräusche sind die du in die Kamera grunzt, desto cooler.

3. Mindestens ein Doppelkinn solltest du in deinem Snapchat schon vorweisen können.

4. Die Möglichkeit deinen Snapchat zu bekrakeln ist eine Gabe Gottes. Nutze sie weise und mit Bedacht z.B. um einen Penis zu malen.

5. NIEMALS, NIEMALS, NIEMALS einen Snapchat screenshotten. Nach 10 Sekunden ist der Snapchat weg – Komm damit klar!

6. Wenn du schielen kannst, tu es !

7. Sobald in der Öffentlichkeit gelten die ersten 2 Regeln mal 10 – Bspw. bei der nächsten Vernissage oder an der ALDI Kasse.

8. Beantworte Snapchats – IMMER ! Oder ich unfollow dich auf Facebook

9. Snapchat im Dunkeln sehen wegen der kack Videoquali extra kacke aus. Versuche also irgendwie Licht klarzumachen.

10. Hab fucking Spass an der Sache. Und Add me on Snapchat !

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7 Comments

  1. LarryDrine sagt:

    If you have difficulty sleeping, it may be a symptom of sleep apnea. Lots of people deal with this condition every day, and it is often a problem that is quite unpleasant to manage. But the good news is that there are effective treatments out there. Read this article to learn some basic information about recognizing and treating sleep apnea.

    If you are unsure whether or not you have sleep apnea, consider setting up an audio or video recorder next to your bed. When you review the recording, watch or listen for choking, gasping or other signs that you are not getting enough air as you sleep. Present your findings to your doctor if you suspect that you do have apnea.

    Adjust your CPAP machine. Most machines come with default settings that might not correspond to your needs. You should be able to regulate the airflow: try different settings and choose one that seems to work for you. If you feel like your machine is not working like it should, try changing the settings again.

    Avoid drinking alcohol to excess. Your muscles are relaxed by drinking alcohol. You may want to feel more relaxed, but it can exacerbate your apnea. When your throat muscles relax, your airway narrows and causes sleep apnea. If you’re not going to give up alcohol, then just don’t do it right before bedtime.

    Try your best to lay off tobacco and nicotine products. Cigarette smoke can irritate your upper airway causing it to swell up, subsequently hindering your ability to breath during the night. Quitting smoking could therefore, significantly improve your sleep apnea symptoms and will also improve your body’s overall health and your feelings of well-being.

    Don’t give up on treatment for sleep apnea after one doesn’t work. There are a variety of treatments for your condition, so finding the right one is sometimes a process of trial and error. The number and severity of your symptoms influence what treatment is correct one for you. Giving multiple treatments a chance ensures you find the one that works the most effectively.

    An excellent way to help lessen the effects of sleep apnea is by losing weight. Sometimes, losing weight is all it takes to get rid of sleep apnea. Even a nominal amount of weight loss will go a long way in improving your breathing at night.

    You can reduce sleep apnea with exercises to strengthen throat muscles. Sleep apnea is often caused by the tissues in the throat, which can relax and collapse while you sleep. When your muscles strengthen, their chances of collapse and airway blockage go down.

    If simple changes in your lifestyle, such as regular sleep hours and losing weight, have not eliminated your sleep apnea episodes, it is time to consult with a sleep specialist. The specific causes of your sleep apnea can be evaluated, and an individual treatment plan can be designed for you.

    Life after your CPAP diagnosis may seem overwhelming at first. However, there is a lot of help to be found if you look for it. This article has shared just a few easy ideas for dealing with your sleep condition. Start applying these today, and you will feel more in control of your life in no time.

    viagrasansordonnancefr.com

  2. TimothyTic sagt:

    The detrimental impact sleep apnea has on the lives of countless sufferers is a very serious matter. Fortunately, with a bit of knowledge and research, it is possible for just about anyone to learn effective techniques for managing the condition. Review the ideas below for some useful information about battling sleep apnea successfully.

    If you suffer from sleep apnea, you should use a Continuous Positive Airway Pressure machine while sleeping. This will help you treat your sleep apnea and get you on the path to having a full nights sleep. This machine uses either a face or nasal mask to pump air while you sleep.

    Consider doing a few very specific exercises before going to bed each night, to alleviate some of your sleep apnea symptoms. Exercising throat and tongue muscles has been proven in scientific studies to reduce snoring, improve breathing and lessen the more profound effects of sleep apnea when done according to doctor’s orders.

    If you have sleep apnea, be sure to ask your doctor every five years if you should have a follow-up sleep study. As your weight and health change, your CPAP pressure may need to be adjusted. The most accurate way to reassess your needs is to have another sleep study with CPAP so the appropriate pressure can be determined.

    Understand the effects that smoking and drinking alcohol have on sleep apnea, if you are trying to get a grip on your quality of sleep. Smoking enlarges airways, while alcohol can relax them too much, both of which will contribute to the symptoms of sleep apnea severely. Consider making the necessary cut-backs that will cut down on your sleep problems.

    Clear up your nasal passage before heading to bed. If you suffer from sleep apnea and have problems with a „stuffed up“ nose, using a nasal spray or device can help clear your nasal airway. This is not a permanent solution, but one you can use when your apnea symptoms are the worst.

    An excellent way to help lessen the effects of sleep apnea is by losing weight. Sometimes, losing weight is all it takes to get rid of sleep apnea. Even a nominal amount of weight loss will go a long way in improving your breathing at night.

    If you have been diagnosed with sleep apnea, it is important to avoid drinking alcohol. Alcoholic beverages will relax the muscles in your throat, which makes it more likely that they will block your airway during your sleep. At the very least, avoid any alcoholic beverages in the evening before you get ready for bed.

    If you are a trucker who has sleep apnea, take precautions to stay safe on the road. First of all, get yourself properly diagnosed and treated. If your doctor prescribes a CPAP, use it. They are small and easily portable and can run on battery power if necessary. Try to stay fit and get regular sleep to keep your condition under control.

    Throughout history, sleep apnea has been one of the most frustrating, often dangerous conditions from which a person can suffer. Anyone wishing to alleviate their sleep apnea symptoms must first acquire complete comprehension of the condition’s causes and possible treatments. Keep the material from this article nearby, and you will have a useful reference to help you navigate the sea of potential solutions.

    viagrasansordonnancefr.com

  3. Oksanades sagt:

    jaka dieta przy dnie moczanowej dnamoczanowa http://seeknet.pl/ choroba bogatych ludzi dny moczanowej objawy

  4. Robertruh sagt:

    The best fitness tip for building up your arms is to work opposite muscles in opposite sets of each other. The best example would be to work the triceps and then the biceps. Each has the opportunity to rest while the other is being worked. This minimizes your time and maximizes your workout.

    https://www.acheterviagrafr24.com/

  5. selina sagt:

    Immer wenn ich ein video machen möchte bleibt das ganze bild stehen und ich mus dan immer den handy neustarten!! nervig

  6. Maxi sagt:

    Also wenn jemand so dumm ist und echt denkt, dass keiner einen Screenshot von nem peinlichen Bild macht, Hat es eh verdient ausgelacht zu werden.

    Snapchat is schon scheiße aber macht was euch glücklich macht.

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